Nye forældre

Velkommen i Hundredemeterskoven!

Når jeres barn får plads hos os, får I besked i e-Boks. Vi vil meget gerne høre fra jer, når I har fået tilbudt pladsen, så vi kan aftale et tidspunkt, hvor I kan komme på besøg, og vi kan tale om den første tid i institutionen.

Når vi byder nye familier velkommen i Hundredemeterskoven, er det vigtigt for os, at både I og jeres barn føler jer trygge. Vi ved, at hvert enkelt barn og hver familie er unik, og den viden tager vi udgangspunkt i, når vi i fællesskab skal finde ud af, hvad der er bedst for jeres barn. Hver indkøring er individuel, og den bliver planlagt efter jeres barns behov.

Vores samarbejde med jer bygger på respekt for den enkelte families livsverden, åben dialog, fortrolighed og tillid.